Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Racerskrivande

Publicerad 2013-02-05 09:31:06 i

Idag är det dags för racerskrivandet. Klockan är strax halv tio och jag har inte stigit upp ur sängen ännu. Heja!

Haft en knepig natt. Vaknade vid halv fyra och kunde inte somna om. Ingen aning om hur länge jag låg vaken. Men sånt är så jobbigt! Kissenödig och varmt var det. Sen blev det iskallt och frös ihjäl när man tog av sig en del av täcket. Jobbigt.

Jaja. Jag ska försöka skriva så mycket jag bara kan på tentan. Om en stund! Den ska ju vara inne om sisådär en 14,5 timmar. Borde kunna fixa det! Om jag är effektiv.

Fisen kommer idag också och ska sova här! Myspysigt!

Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela