Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Hur gick det då?

Publicerad 2013-02-05 23:31:57 i

Frågar ni nu överspända av förväntan.

Jag hann! En timme tillgodo till och med! Men var ju inte direkt den mest effektiva dagen i mitt liv ändå.

Emmie (tack!!!!!) hörde av sig och frågade om vi skulle ses på bibblan (tack igen!!!!) och jag sa ja Danke. Hade inte hon hört av sig hade det inte blivit några barn gjorda alls. Så att säga.

Var på bibblan vid typ tolv. Då var Sofie den fisen färdig, hon började vid åtta idag på morgonen. Vid ett dök Sofia upp och en timme senare gick emmie. Vid kl 18 går Sofia och där sitter jag. Ensam i ett syrefattigt grupprum tillsammans med fanskapet till tenta. Jag går vid 19 och är ju då inte färdig. Springer nästan hem, slänger i mig ägg och knäckebröd (tack Lisen!!) för att gå på zumba och skaka rumpa. Jäklar vad det skakade, skön...t.
Hemma igen lite efter nio och halvkollsr på tv:n samtidigt som jag skriver. Hoppar in i duschen. Skriver färdigt och BAM! Skön...t.

Nu ligger jag i sängen och är helt död. Lisen sussar redan, stackarn. Jag har lämnat henne åt sitt öde idag. Men hon andas så det är ju ett bra tecken!

Imon har jag inga lektioner, vilket är rätt gött. Ska läsa läsa läsa (typ). Träna på eftermiddagen och sedan partajja med klassen! Spännande!

Nu ska jag sova
Heeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela