Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Ny dag, fredag

Publicerad 2012-09-28 08:57:57 i

Freitag!!! Det finns nog en anledning till varför fredag på tyska börjar med Frei! Woopa! (Måste sluta säga så!)

Himla fin kväll med mi love igår. Saknar honom väldans mycket! Kanske lite för mycket maybe! Men det har ju faktiskt bara gått en månad.. Fan vad tiden går fort! Säkert färdig lärare snart med!
Fisen hoppade av igår, vilket jag tycker är lite tråkigt om man får vara egoistisk. Nu blir det ännu mer ensamt i le apartment! Men som sagt, allt blir vad man gör det till och jag måste börja dra tummen ur röven och göra saker! Och allt som gör fisen glad gör mig glad!

Todaj ska jag gå på föreläsning och sen seminarium. Sen tar jag heeeelg! Tänker inte göra ett Piss! Ska mysa med min Plutt-malan ikväll och så ska hon sova hos mig! Bra för ingen av oss gillar att vara ensamma hehe!

Får se vad som händer annars idag!
Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela