Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

hungrig

Publicerad 2012-09-26 17:30:00 i Allmänt,

nu skriver jag igen.
vad är det med mig egentligen????
 
Tror jag håller på och dör eller något. Mitt hjärta verkar inte funka, eller så är det stress. Jag vet inte. Ska till farbror doktorn imorgon och ta EKG och grejer. "Du ska få en AKUT-tid", sa sköterskan jag pratade med. Har haft besvären i 3 veckor nu och jag har ju inte dött än...I just don't se the rush! Men besvären bli värre och jag börjar bli lite skraj, sen vet jag att de är lite nojjiga när man klagar över hjärtat. Kanske är bäst att låta dem ta alla prover... Kommer sluta med att jag ligger där: TA AALLT!!! TA ALLT NI KAN!!!! JAG VILL INTE DÖ!! jAG ÄR FÖR UNG FÖR ATT DÖÖÖÖ!
 
typ. Men jag överlever nog!
 
 
jag har ju klarat det förut

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela