Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

fabo dåkto

Publicerad 2012-09-27 18:49:00 i Allmänt,

Vart hos farbror doktor (som för övrigt var en ganska stilig, ung man.. hehe) där jag fick mycket brao hjälp! Helt chockad över att läkare och undersköterskor faktiskt kan vara trevliga och hjälpsamma! Ros till Teleborgs VC!
Men hur som, utan att ha undersökt sa han att han trodde att jag hade "godartad-blaha-blaha". Kommern verkligen inte ihåg vad det hette men det var positivt det han sa i alla fall och inget farligt. Hjärtat slår i en viss takt och de flesta "hjärtan" slår ett extra-slag för att liksom hänga med i rytmen, och ibland blir det helfel för vissa och då kan hjärtat hoppa över ett slag och sedan försöker det jobba ifatt rytmen igen och det är det som kan kännas som att hjärtat rusar.
Då var det som om en sten lyftes från axlarna.
Men.
Jag fick göra ett EKG som visade på någon form av fel. Jag förstod/kommer ihåg hälften men det gick i alla fall inte att säga vad som var fel förutom att det var "el-fel" som han uttryckte det. Så ska få ett långtids-EKG och ultraljud + blodprov. Så får se vad som händer.
Han trodde dock fortfarande på att det var det där "godartad-blaha-blaha" men han vågade inte säga mer men sa att det antagligen inte var farligt och om jag mår sämre får jag höra av mig!
Känns ändå rätt bra och känns som om jag är påväg liksom. Även om jag inte vet vad det är så känns det som om jag har läkarens stöd för det! Och det är inte inbillning, vilket är riktigt skönt!
 
Nu ska jag och mi love hyra film och äta mat. Han är bäst!
 
 
tjena
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela