Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

ett till inlägg

Publicerad 2012-09-18 21:58:17 i Allmänt,

idag var det sprutt i mig!!!
 
Pluggar järnet verkligen!!! Fast nä, det gör jag inte. Har inte läst någonting som jag skulle eller borde gjort. Men men, har börjat skriva en del på hemtentan i alla fall, det jag kunnat! Ska bli mer effektiv, för idag har jag bara suttit och "funderat" sedan halv fem...
 
Det som händer:
nada

Förutom den där dumma känslan av oeffektivitet som gärna lägger sig som en rysk järv (om det finns sådana) runt mitt huvud som vägrar släppa taget, om och om igen. Det bare gört, som Lin hade sagt. Fina Lin.
 
På tal om Lin så har jag jävligt bra vänner. Vänner som finns här i le campus, hemma i v-town och spridda över världen! NI är bäst, mina fina!
 
Annat allmänt då? Joråsåatteeeee.. har skaffat mig ett svindyrt gymkort, men vad gör man inte för beach 17!!! Så fick fnatt och körde spinning idag vid 07:00!! Mina ben, mina arma ben! Men det är inte det värsta.. Min kussemurr har typ fått blåmärken pga den där jävla sadeln som är så liten att den försvinner mellan skinkorna typ. Alltså jag kan inte sitta. Det är inte skönt. Alls. Nej. Dör. Inte jag utan min kussemurr. Oh ja, KUSSEMURR
Som för övrigt är ett väldigt osexigt ord. Om jag hade kunnat ha katt så hade den hetat just, Kussemurr eller Kussemurran om det var en hona. Oh yeah.
 
Bästa ordet för veckan: "Fördomspaff: sinnestillståndet som uppstår när din fördom motbevisas." - Viktor Lundin. Vilken kille! Och vilket ord! Nästan så jag blir helt upprymd1!! Fast det blev jag.
 
Nu blev jag inte på humör längre.
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela