Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Wänsdäj

Publicerad 2012-10-17 08:26:39 i

Oooonsdag! Och jag är trött. Körde core igår och jag vill inte leva. Eller mina armar(?) vill inte det. Är så fruktansvärt otränad i överkroppen så det är inte klokt! Kanske inte konstigt i och för sig men man kan tycka att om jag går på core, där man tränar mage, rygg, lår,rumpa, bäcken, så borde jag inte få mest träningsvärk i armarna..... MEEEN MEEEN

dagens schema:
Gå upp
Äta
Döda grannen för att han/hon/det väckte mig med sin mixer
Göra mig i ordning (vill ju inte se ut som om jag lyckats sova när jag ska döda grannen. Vill se horrifying ut!)
Läsa läsa läsa
Ringa min VFU-handledare
Läsa läsa läsa
Äta
Föreläsning
Läsa
Mi love kommer hit
GOSA!

Heeeeej Kaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela