Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

trötter

Publicerad 2012-10-03 17:10:01 i Allmänt,

Nu var det visst ett tag sedan jag skrev. tror jag. Nollenkollen.
Jag är trött. Så otroligt trött. Min kropp skriker när jag vaknar av den där förbannade väckarklockan. Jag får inte upp ögonen ens. Eftersom att min säng formar sig efter kroppen känns det som om jag sitter fast, speciellt när man är helt jävla äckeltröttfanhelvetesskitfanfanfan.
OSV
 
Hade gruppredovisning idag och vi gjorde grymt bra ifrån oss. Bästa gruppen! Vi fick beröm av lärarna, vilket inte någon annan grupp fick miwihwiiwhiiii...! Men jag är så trött. Så trött. Så trött.
När jag gick hem efter 3 timmars redovisningar så var jag ännu mer mör än när jag vaknade i princip.
Åt.
Kollade tv.
Slöade på intranätet.
Slöade lite till.
Försökte ta tag i mitt liv.
Undersökte disken.
Struntade i disken.
Ville spotta på böckerna.
Gjorde det inte.
Läste.
Skrev på uppsatsen.
Fick skrivångest.
Slöade på facebook.
Facebook
Facebook
Ville spotta på böckerna.
Vill sova.
 
Ska fika med plutten Linaflina tonajt! Bara två timmar kvar så har jag en legit anledning till att inte skriva på uppsatsen.
Det isar i en tand.
.
tjollahopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela