Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

tisdag

Publicerad 2012-10-16 15:28:03 i Allmänt,

och jag är glad, fast lite sådär förvirrat glad på något sätt.

Har haft seminarium idag HELA dagen. Först om akademiskt skrivande, vilket var rätt givande faktiskt. Sedan med basgruppsläraren om kunskap. Också väldigt intressant och givande. Och vi fick tillbaka vår hemtentajävel som jag tidigare skrivit om. Jag fick V to the G. VG fooo shooooooo! Happydance på det! Happyhappyhappy!
Fick dessutom hem både min vinterjacka och mina aspeluta uuuursnyggasköna kängor! Wünderbar. Så jag är glader.
Men lite förvirrad för förstår inte hur jag ska hinna läsa allt vi ska ha läst. men det löser sig väl. Ska sätta mig med det nu innan träningen.
tjo

Kommentarer

Postat av: Eeeelin

Publicerad 2012-10-16 22:14:08

GRATTIS TILL VG:T!!!!! Damn you're good!!

(Aj äm sooo bjutifuuuuul)

Svar: TAAAAAAAAAAAAAACK!!!!
(ooh yees jo are so bjutifuul!!)
Isabella None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela