Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

luuuring

Publicerad 2012-10-15 12:41:08 i Allmänt,

baaam det spaaaaaam.. ..ar Maskinen gör mig lite besviken med sin dampmusik.. Men kanske funkar med lite alkohol i le kropp. Helgen har varit slö, riktigt slö och riktigt gött. I fredags var det maffiamöte i forsheda, vilket var mys! Lördags sov jag hela jäkla dagen (fyyyyfajsen vad skööönt!), fikade hos svärföräldrarna och sedan åkte jag och mi love och myste med min pluttis till systerdotter. hjärtat mitt. När vi kom hem kom mi loves bror och flickvän. Vi somnade i soffan till Despicable me. Förutom stackars mattias som alltid annars lyckas somna, satt vaken. Söndag var slappare än slapp förutom att jag pluggade i 2 timmar kanske. Såg på film och sen sov jag. Igen. Har varit jävligt effektiv idag.. not. Kom till växjö vid åtta eller något och somnade typ 8:15 och sov till 9:30. Helt död. Pluggade och skrev en uppgift, så där var jag jäkligt effektiv. Har nu ätit en fancy lunch innehållande pytt-i-panna, rödbetor och stekt ägg. Gäller att lyxa till det lite!!! ...... Nu ska jag gå på föreläsning i hundra år och sedan träffa saknade Linfin, och spinna rumpan av oss! hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela