Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

dagen före tentan

Publicerad 2012-10-23 12:27:13 i Allmänt,

ställde klockan på sju för att gå upp och plugga. Vaknar vid nio!
Börjar bli lite nervös att jag ska försova mig imorgon för det verkar som om min kropp inte vill vakna på morgonen... Får försöka be någon väcka mig imorgon. Tentan är vid 8:15 och vill inte gärna missa den... Jobbigt läge.
Har än så länge inte pluggat så mycket. Har gått igenom en föreläsning och läst en artikel. Ska läsa 5 till. Kul. Sen bara se över allt och organisera upp det lite. Det löser nog sig.
Sofie i min klass har lugnat mig, vilket var väldigt bra för annars hade jag väl suttit och lipat nu i ren frustrationspanik eller något. Mina läppar är i alla fall sönderbitna till tusen nu i alla fall. KUUL!

Så dagens schema:
Läsa läsa läsa
Föreläsning
Äta
Organisera lite
Dansa afro
Äta
Organisera lite till
Linfin kommer hit

Hoppas på en fin kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela