Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Börjar bli förkyld?

Publicerad 2012-10-29 23:30:01 i

NOOOO pliiiiis!
Men klart att fanskapet ska bli förkyld när man för en gång skull kommit igång med träning. Varför ska jag alltid hångla med sågspån? Får alltid någonting...
Heheheheh

Söndag bestod av jobb. Hade gärna legat kvar och gosat med mi love men plikten kallade som en sa. Nä, jag hade muy mucho trevligt på jobbet! Alltid lika kul! På kwellen fick det bli filmmys för var helt död. Sov som en stock.

Montag och det är svinkallt! Tåget kom för en gång skull i tid så jag slapp stå ute så länge! Träffade återigen klasskompisen, trevlans! Så när jag kom hem tänkte jag däcka för att inte frångå ordningen men var så jäkla hungrig så fick bli exklusiv mat bestående av knäckebröd, smör och ägg! Lyx för bövelen! Kylskåpet är fullspäckat med luft, så får se vad jag ska välja till lunch. Lite luft med majonäs kanske?
F-läsning och sedan storstädning av lägenhet. Tänkte att jag skulle däcka när jag kom hem eftersom jag missade det på morgonen. La mig i sängen och levde livet. Tror att jag fått tinnitus men letade upp förövaren och det visade sig vara ventilationen i duschen... "Operation för jävligt" tog sin början. Jag som är så lång (hela 158 cm) ställde mig på en stol som gjorde mig ca 45 cm längre(....) och tog sats för att förinta ljudet som ventilen spottade ur sig. Ursinnigt spetsade jag den med tops i mina gula diskhandskar, rätt in i "hålet". Ljudet blev värre, jag blev värre. Jag riktigt använde mig av topsen som om de vore harpuner. Tillslut hade jag rengjort och finurligat lite så ljudet dämpades. Jag hör det fortfarande men det låter som en ventil ska göra just nu.

När jag tyckte att jag var klar med ventilen blev jag en "städ-manick" som mi love döpt det till. Jag went all CRAZY i le apartment. Städade allt. ALLT! Så nu är här fint och jag är nöjd. Tränat och allt med. Tjena vad jag är chockad över mig själv.
Klockan är nu 23:26 och jag har fortfarande inte däckat. Tänker göra det nu.
Upptäckte detta rivmärke precis när jag skulle gå och träna.... Jävla ventilfäään.
Ser dessutom ut som typ Voldemort.
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela