Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Sontag

Publicerad 2012-11-25 12:05:36 i

Det var ett tag sedan! Har levt i chock i veckan! Nä det har jag inte.
Haft en väldigt bra vecka faktiskt! Har gått väldigt fort och nu är det redan söndag.

Igår var det dop för min lilla gullunge! Hon var så himla duktig och när prästen höll henne i handen och välsignade henne så tittade hon på honom som om hon inte förstod ett jäkla piss, vilket hon säkert inte gjorde. Tittade frågande på prästen liksom; vad vill du?! Så söt.
Hon fick mitt namn i andra namn och när min syster sa det i kyrkan så ville jag bara börja storlipa! Himla kul!!
Hon var så fin i sin klänning och sjöng lite då och då där framme men när prästen skulle hälla vatten så börjar hon storlipa! Unge! Haha. Läskigt ju att hänga över dopfunten med massa okända människor som kollar på och dessutom få vatten på huvudet/ansiktet. Ja stackarn... Haha!
Efter dopet blev det mat med trevligt sällskap! Och efter det åkte vi hem till Mattias föräldrar och åt ännu en efterrätt och vin. Tummen upp!

Och idag vaknade jag faktiskt vid hyfsad tid och åt frukost! Mattias är iväg och jobbar så kanske ska överraska med att städa lite kanske? Ska bara kolla färdigt på tv först höhö. "How clean is your house" är på tv... En pik?

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela