Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

sjuktjäklareffektivdag

Publicerad 2012-11-07 13:12:00 i Allmänt,

...har jag tänkt mig idag. Än så länge har det hållt i sig, får se hur länge till! har redan börjat sväva iväg lite... MEN MEN!
Känner mig rätt uppåt idag faktiskt, kan vara för att redovisningen gick som på räls. Fick lite extra beröm och man blir ju så klart lite mallig. Men det tycker jag att man får bli! We nailed that redovisning!

Sitter nu med den sista hemtentan för den här säsongen tänkte jag skriva, men för den här kursen. Känns skönt att den snart är över för det har blivit lite ältande om det här fram och tillbaka men samtidigt har det gått så jäkla fort! Känns som om jag verkligen haft nytta av den här kursen och kommer faktiskt ha användning för det jag lärt mig, dock kanske inte så mycket i början av kursen men alla kunskapsteorier men nu det senaste med multimodalitet och hur man får in det estetiska i det mer "klassiska" lärandet. Spännande! Sitter dock lite fast i hur jag ska skriva men det lossnar nog snart för förhoppningsvis! (ååhhh guuuuuud jag särskrev förhoppningsvis först!!! OMAAAJGAAADDD!!!!)

Ska träna idag vilket jag inte gjort på typ en vecka nu för har känt mig sjuk, men ikväll då jävlar ska det kokta fläsket stekas! Sen hämtar min bästaste pojkvän mig för att vi ska åka hem. Ska bli skönt men hade samtidigt velat vara kvar kanske en dag så jag kunde träna men får väl ta och springa en runda eller något imon för det har jag inte gjort sedan i sommras! Ska räser-skriva uppgiften så jag är färdig med den tills på fredag så jag slipper den i helgen för vill hemskt gärna åka tillbaka till Växjö för att se Isak Strand spela på Sivans! Så håll tummarna!

Nu måste jag skriva! Baj baaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela