Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Omtentan gjord

Publicerad 2012-11-30 15:08:26 i

Woppaaaa!!' Så jävla skönt!!

Nu inväntar jag Mattias så han kan komma med mitt smink! Kan ju inte se ut som ett jehu!
Ja, jag hade ju glömt det i horda igår. Kul va? Ingen deo har jag heller så har varit grymt äcklig idag! Hade dock ett puder och en testförpackning med bb cream som jag kunde ta! Tyckte inte att den bb creamen var lika bra som den jag har. Kändes inte lika lätt, kan ha varit lite mer täckande kanske man blev inte lika fin i huden!
Så lite halvdan har jag varit idag.

Tentan fick nog bra, eller det känns bra i alla fall. Vet inte alls om jag kommer klara det eller inte men hoppas ju klart på det!! Och såklart var kursansvarig grymt trevlig mot mig.... Hmm. Fast hade hon inte varit det så hade jag blivit ännu tjurigare på henne. Men klarar jag denna så behöver jag inte ha med henne att göra igen! Tror jag.

Som sagt, jag inväntar min snällis till pojkvän och sedan ska jag kalasa loss på den indiska restaurangen! Wihoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela