Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

omtenta

Publicerad 2012-11-13 14:18:07 i Allmänt,

japp. Jag får göra omtenta. Jag är så ledsen och besviken så det är inte klokt. Min lärare sa att om man får g på två av frågorna (vilket jag fått) så har man ett g. Men så har det inte gått till här. Jag får damp. Har mailat både kursansvarige, hon som bedömde frågan och linnéstudenterna i hopp om stöd. Känns som att de enda jag kan lita på är Linnéstudenterna i det här fallet och hoppas de kan hjälpa mig i alla fall ge mig lite tips på hur jag ska gå tillväga/om det ens är något att bry sig om. Visst det är en liten tenta men det påverkar mig något så otroligt psykiskt. Jag är helt knäckt då jag tycker att jag blivit orättvist bedömd. Jag vet itne. orkar inte. Ska gå och lägga mig nu. skit

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2012-11-13 15:54:07

Men va faaan.... Inte schysst :((((

Svar: nää -.- dock var jag ju inte förvånad men blev ändå så jävla ledsen! lite orättvis bedömning men aja får se vad folket säger :)
Isabella None

Postat av: Nickolina

Publicerad 2012-11-14 09:44:21

Ahh fasiken va surt issa!! Hoppas de löser sig!

Svar: ja det är sjukt surt! :(
Isabella None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela