Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Lite bittert

Publicerad 2012-11-30 09:10:35 i

Ååååååååh!!!!
Först the kooks på peace & love, Rihanna i Globen och nu Muse i Malmö.
Jag ska nog inte gå på konsert verkar det som! Älskade Matthew Bellamy har brutit två ben i foten så det är väl en reko anledning. Inte som Rihanna som var "sjuk". Men jag är ändå lika bitter. Har sett fram emot det sedan i våras och så skiter det sig!! Eftersom jag lyckats få med mig Mattias så var det liksom lite extra kul men ja. Och pappa dessutom. Kanske blir att vi åker till Malmö ändå..? Jag vet inte. Försöker att inte fokusera för mycket på det nu eftersom jag har omtentan i eftermiddag.

Jag har inte pluggat något i princip, totalt 3 timmar. Och det var vad det tog att läsa texten (jag inte hade läst) + skriva anteckningar. Känns ändå helt okej men ändå inte. Jobbig känsla! Vill bara få det överstökat så jag kan ha kul i helgen!!

Ikväll ska vi äta middag med några i klassen och det ska bli riktigt roligt! Indisk mat dessutom så jag är pepp! Och imon ska jag på julmys + utgång så ska bli kul det också! Typ första hela helgen jag är i Växjö sedan i oktober! Känns bra! Ska småpyssla lite också, göra saker i lägenheten jag inte hinner annars. Köpte faktiskt (inte likt mig då jag tycker julen är rätt överskattad) ett litet arrangemang så jag ska kunna göra en advents-ljus-grej. En vit trälåda med fyra siffror, svart mossa, fyra vita ljus och rött sidenband så imon eller på söndag ska jag pyssla så det blir lite juligt i lägenheten! Och så när jag är hemma nästa gång snoka runt i mammas lådor och hämta någon ljusstake alt. Stjärna. Ssspännande!

Nä nu ska jag äta frukost, göra mig iordning, peppa musik och sedan dra mig mot bibblan för att plugga lite det sista! Gaah!

Heeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela