Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

glögglögglugglugg

Publicerad 2012-11-08 13:22:44 i Allmänt,

blev sjukt sugen på glögg nu med mandlar och russin! ÅÅÅH!!!

Sitter och skriver så det brinner i tangentbordet! SATAN! Helt FANtastiskt. Är faktiskt snart klar... det blir galet tight för tentan får vara på max tre sidor och jag har två och en halv.. Alltså en halv sida för slutsats och en punkt till som jag missat.. Spännande!
Har faktiskt lyckats relatera en hel del till varandra men det är svårt och jag vet inte alls om jag gjort rätt men men. Det vet man aldrig förän man får sitt betyg. Creepy.

På tal om creepy... igår när jag och mi love kom hem till hans lägenhet. Hans lägenhet ligger i ett nedlagt hem för utvecklingsstörda/psykiskt sjuka människor som är sjukt stort. Ville bara förtydliga det.. Som sagt, när vi kom hem så rusar mattias det första han gör upp för trappan och lämnar mig ensam i hallen. När jag är påväg att ta av mig jackan börjar det spela musik inifrån ett rum bredvid hallen som vi använder som förvaring. Jag slutade andas och är helt säker på att mitt hjärta slutade slå. Sket nog nästa på mig också för fy fan i helvetet vad rädd jag blev. Får först inte fram ett ord men sedan gallskriker till mattias att han ska komma ned fort som fan! Han blir irriterad på mig men går motvilligt ned för han hör att jag nästan lipar. Musiken spelar olika musikstycken såsom Mozart och Lejonkungen.. helt random. Mattias stelnar till och tittar på mig och ser nästan precis lika rädd ut som mig. Vi går in och ser att hans farfars ringklockor ligger på golvet och spelar som fan, de har fått fnatt. Dessutom har mattias egna ringklocka också fått fnatt och spelar som fan på övervåningen. Mattias skrattar och berättar att farfarn vaknat mitt i natten av att det börjat spela och han inte fått stopp på det. De var alltså sönder. Men hade det där hänt nu idag när jag sitter här helt ensam och skriver tenta så hade jag inte levt nu. usch fy och blä. Mattias ringklocka hade börjat spela eftersom den är trådlös och på något sätt fått mottagning av de andra två klockorna och spelat som fasen.
Sjukt läskigt i alla fall.

Nu är jag hungrig som en gnu.
Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela