Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Måndag förmiddag

Publicerad 2012-12-03 10:18:07 i

Ligger fortfarande i sängen. Gött!

Igår var det ju första advent om ni på något som helst sätt lyckats missa det! Vaknade tidigt och duschade sen kom Lin med risgrynsgröt. Vi åt ihjäl oss till kulkalendern och sen åkte jag och malan hem till hembygden (haha). Sjukt mycket snö i Växjö!! Eller sjukt kanske det inte var men det var väldans mycket mer där än i horda! Mys.
Första snön på ett jävla bra tag som jag blir glad över att det kommer. Bra känsla! Stolt.
Åt middag hos svärföräldrarna eftersom lillebrodern fyllde år. Åt alldeles för mycket där också. Sedan åt jag inte på hela dagen/kvällen. Hade noll matlust verkligen. Ville äta för vi skulle äta västerbottenpaj och lax, men icke!

Idag ska jag äta, läsa, plugga, skriva. Måste också åka till Värnamo en runda och hämta en julstjärna och lite tyg! Vi ska sy på namnen på overallerna på onsdag, vilket ska bli kul!

Gjorde ju förresten en advents-ljus-grej i lördags! Ser ut som om en femåring gjort den men är ändå nöjd att jag fick ihop den på mitt sätt och att det inte var mossa i hela lägenheten sen. Tummen upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela