Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

impregneringskoma

Publicerad 2012-12-04 16:55:07 i Allmänt,

jag är helt snurrig typ! Impregnerade två par skor idag under köksfläkten. Inte världens bästa idé kände jag efteråt i min lilla etta. Lite dåsig nu om man säger så så har öppnat fönster och skit och det är svinkallt! Klantigt men ja. Nu är skorna impregnerade och putsade. Finfint!
Har suttit och varit sjukt ineffektiva idag på grupparbetet. Kunde blivit ett galet mycket bättre arbete om alla kunde hålla fokus och kanske vara lite engagerade. Visst jag tappade också fokus men satt inte och ritade eller kollade på mobilen hela tiden. Lite smått irriterad! Men men nu är det gjort och hoppas att vi inte gör bort oss totalt på redovisningen imon. Asså aa.

Har inte gjort så mycket mer. Såere. Hängt upp min adventsstjärna som jag släpat med mig på tåget! Men inte mer än skorna.
Funderar på om jag ska laga mat, sova, gå ut och gå eller träna. Himla dumt för har tvättid vid halv åtta och det krockar lite i mitt tänk. Samt att jag är förkyld så borde inte träna. Får kanske förbereda mig på redovisningen och sen se en film eller något!

ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela