Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

idag är det onsdag va?

Publicerad 2012-12-12 20:46:19 i Allmänt,

helt borta är jag. Degigare än någonsin och tjurig som fan. Är så irriterad på folk just nu. Hatar allt.
Den här tentan är fan den värsta hittills. Helt galet gaah!
Kan knappt beskriva det. Tufft. Jag är i alla fall klar. Har bara att kolla igenom, rätta, kolla källor och sådant men det gör jag imon. Upp tidigt så jag får det gjort sen får vi se vad jag hittar på. Har lite att stå i gällande min egen insamling annars ska jag försöka åka in till min syster för behöver verkligen få träffa min favvis! Hon är min kraftkälla just nu!

Nu ska jag försöka sluta tjura. Det tjänar inte en jävel på om jag ska gå runt och vara putt.
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela