Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Fredagskväll

Publicerad 2012-12-01 11:03:44 i

Asså igår. Jag hade så grymt roligt! Jag är så glad att jag hamnat i den basgruppen och få träffa dessa människor! Himla bra!
Kvällen började hos Evelina i hennes finfina lägenhet! Sen drog vi in till stan och åt på King of india. Vääääöääääldigt gott! Sen gick vi till stars n' stripes (om det stavas så?) och hade trevlans! Väldigt bra kväll! Helt död efteråt dock men det var det värt.

Nu ska jag väl försöka ta tag i mitt liv och äta frukost och göra mig till en människa igen. Gå till Ica och köpa deg, göra iordning mina ljus, städa och bla bla bla. Sen vid fyra ska vi julmysa med några av Malins köasskompisar. Ska bli myyyys! Efter det blir det väl utgång men är inte sp sugen på det nu, ska upp tidigt imon med och så. Men vi får se!

Just det. Ta tag i mitt liv var det ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela